حریم خصوصی
داروخانه آنلاین هلث اید به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند همچنین برای استفاده از امکانات سایت اطلاعاتی از کاربران گرفته میشود تا ارائه خدمات هرچه مطمئن تر و امن تر را توسعه دهد، برای کلیه سفارشات اطلاعاتی از جمله: ایمیل، تلفن و آدرس مورد نیاز میباشد و بر اساس قوانین تجارت الکترونیک یک فاکتوررسمی و بنا به درخواست مشتریان حقوقی گواهی ارزش افزوده طی فرآیند خرید صادر میشود.
بنابراین صحت اطلاعات نام و کدملی برای اشخاص حقیقی و یا کد اقتصادی و شناسه ملی برای سازمان ها الزامی میباشد و پاسخ به هر گونه سوال از طریق این اطلاعات است.
نظرات و نقد های ارسالی کاربران ممکن است بر اساس قوانین وب سایت ویرایش شود، همچنین در صورتی که محتوای پیام حاوی مصادیق محتوای مجرمانه باشد داروخانه آنلاین هلث اید حق پیگیری قانونی اطلاعات ثبت شده را دارد .
برای ارسال سوالات خود در این زمینه از راه های زیر با ما در ارتباط باشید
تلفن تماس: 88205765-021 (پاسخگویی شنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 4 بعدازظهر)
ایمیل: info@healthaid.ir
شرایط استفاده از خدمات
قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای داروخانه آنلاین هلث اید منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
توجه داشته باشید شرایط و قوانین مندرجه،به معنای جایگزینی کلیه توافق های قبلی میباشد.
تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با استفاده از اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات سایت اقدام میکند.
طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفهای به خرید کالا یا خدمات در داروخانه آنلاین هلث اید اقدام میکند.
ارتباطات الکترونیکی
هنگامی که شما از خدمات داروخانه اینترنتی داروخانه آنلاین هلث اید استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا به داروخانه اینترنتی داروخانه آنلاین هلث اید ایمیل میزنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که داروخانه اینترنتی هلث اید به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه )به درخواست شما پاسخ دهد.
سیاستهای رعایت حریم شخصی
داروخانه آنلاین هلث اید به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.
داروخانه آنلاین هلث اید متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش
روز کاری به معنی روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند. مشتریان میتوانند در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز سفارشگزاری نمایند.
کلیه سفارشهای ثبت شده در سایتداروخانه آنلاین هلث اید به وسیله ارسال کد سفارش و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار میگیرند. داروخانه آنلاین هلث اید همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در شیدر به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای داروخانه آنلاین هلث اید محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۴۸ الی ۷۲ ساعت (روزکاری) به حساب مشتری واریز خواهد شد.
داروخانه آنلاین هلث اید مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند ولی کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای داروخانه آنلاین هلث اید محفوظ است.
در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت شیدر ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای شیدر محفوظ است. شیدر در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت مینماید و مشتری با ورود به سایت داروخانه آنلاین هلث اید میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد،
لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، برروی کالای افزوده شده در سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، بهویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان شگفت انگیز که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه میشود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی میشود که کاربران کد سبد خرید سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که داروخانه آنلاین هلث اید هیچگونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.
سفارشات تهران از شنبه الی پنجشنبه
- سفارشات از ساعت 8 صبح الی 12 تا ساعت 17 بدست خریدار محترم خواهد رسید.
- سفارشات از ساعت 12 الی 17 تا ساعت 20 بدست خریدار محترم خواهد رسید.
- سفارش هایی که از ساعت 17 به بعد باشد تا ساعت 12 روز بعد نسبت به اولویت سفارش بدست خریدار محترم خواهد رسید.
خسارت در هنگام حمل و نقل
داروخانه آنلاین هلث اید همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و شیدر تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده ی سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به امور مشتریان شیدر اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به امور مشتریان داروخانه آنلاین هلث اید، ارسال شود.
عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان امور مشتریان داروخانه آنلاین هلث اید کنترل و بررسی میشود و در صورت تائید وجود نقص ، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق میشود. همچنین، این سرویس، اشکالهای فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود را شامل نمیشود.
آسیبهای فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمیشود.
در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط داروخانه آنلاین هلث اید دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.
در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در به اتمام برسد، و شیدر امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، میتواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسانهای قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمیشود.
ضوابط و مسئولیتهای مربوط به فروش محصولات آرایشی، بهداشتی ، مکمل های غذایی و ورزشی
اطلاعات هر محصول آرایشی بهداشتی و مکمل ها در وبسایت داروخانه آنلاین هلث اید ، صرفاً برای اطلاعرسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده از مواد آرایشی بهداشتی و مکمل ها نسبت به کسب اطلاعات حرفهای و اخذمشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین،نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وبسایت درج کردهاند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و داروخانه آنلاین هلث اید مسئولیتی ایجاد نمیکند.
درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ها و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیتهای آن بر عهده مشتری است و فروشگاه داروخانه آنلاین هلث اید در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.
در صورت تایید معیوب بودن کالای مرجوعی توسط شرکت تامین یا تولیدکننده، داروخانه آنلاین هلث اید صرفا هزینه کالا یا سرویس را مطابق فاکتور به مشتری برمیگرداند.
داروخانه آنلاین هلث اید نسبت به عوارض جسمی و بیماریهای ناشی از استفاده محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ها (از قبیل حساسیتهای پوستی، جراحات و …) مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیریهای لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکتهای مربوط (نمایندگیها و تامینکنندگان رسمی کالا) انجام شود.